GOOGLE MY BUSINESS

Kerülj a találati lista élére!

Google My Business

Mi a Google My Business?

A Google My Business (GMB) egy ingyenes Google eszköz, ami segíti az üzlettulajdonosokat az online jelenlétük növelésében. A digitális marketing stratégia fontos eleme, ami kiegészíti egy márka már meglévő webhelyét egy plusz identitással. A vállalkozásról a GMB szolgáltatáson keresztül a Google keresőben és a térképen különböző információk jelennek meg. A Facebook és Instagram marketing mellett ez is egy kiemelten fontos felület.

Miért van szükséged Google My Business fiókra?

Nem tudod, hogy számodra miért fontos egy GMB fiók létrehozása? Íme néhány indok, amik miatt érdemes számításba venned:
A Google My Business fiókok növelik a helyi SEO-dat. Ez azt jelenti, hogy amikor valaki rád keres, megjelensz a találati lista első oldalán – nem a másodikon, vagy hátrébb. Nem számít, hogy van-e cégednek honlapja, egy GMB fiók biztosítja neked a top helyezést a találati listán – természetesen akkor, ha optimalizáltad, és rendszeresen használod, aktualizálod, karbantartod azt.

google my business

Egy profin kialakított üzleti fiók az első lépés a helyi sikerekhez.
Ez a hatékony lista egy olyan dinamikus pillanatkép a vállalkozásodról, ami kiemeli márkád legjobb tulajdonságait, és lehetővé teszi a potenciális ügyfelek számára, hogy gyorsan megtalálják, megismerjék és kapcsolatba léphessenek üzleteddel.

A GMB használata azoknak a márkáknak a legkedvezőbb, akik helyi expozícióra vágynak. Egy olyan szolgáltatás, mint a Google helyi keresés funkciója, hangsúlyozza a GMB-lista szükségességét mind az új, mind a már megalapított vállalkozások számára. Ez felsorolja a közelben lévő vállalkozások listáját, és rengeteg információt, ami szükséges egy adott vállalkozás megtalálásához, például:

Miért fontos optimalizálni a Google My Business profilod?

A fent leírtak alapján az már tiszta, hogy egy jól optimalizált Business profil a Google-n segít abban, hogy a vásárlók téged válasszanak a versenytársaid helyett, de emellett más előnyei is vannak:

Elkötelezettség növelése

Egyre több vásárló nyitja meg, majd zárja be a Google-t anélkül, hogy bármilyen webhelyet megnyitna rajta. Hogy miért? Azért, mert a keresett információt már a találati lista tetején megtalálja, ahol minden kérdésére választ talál, 0 kattintást igényel. Mivel több potenciális vásárló lép interakcióba az üzleteddel a GMB profilodon keresztül, mint amennyi a honlapodat is meglátogatja, elengedhetetlen, hogy a minőségi elkötelezettség és konverziók növelése érdekében optimalizáld ezt a felületet is.

Turbózd fel a lokális helyezésedet!

A Google algoritmusa nemcsak a relevancia és a közelség alapján rangsorolja a Business profilokat, hanem figyelembe veszi az aktivitást, és a megadott információk minőségét is. A Google My Business profilod optimalizálásával elérheted, hogy a Google jó helyezést adjon, és előre kerülj a helyi találatoknál. Minél előrébb kerülsz, annál többen láthatják és léphetnek interakcióba üzleteddel.

Szerezz több vásárlót!

Egy átlagos Google My Business profil önmagában nem fog bevonzani vásárlókat. Megtudhatják, hol vagy és elolvashatják az értékeléseket – már, ha egyáltalán tudják az üzleted nevét. Egy optimalizált GMB fiókkal kulcsszavakkal is rád találnak a potenciális vásárlóid, fel tudnak hívni, meglátogathatják honlapodat, megnézhetik termékeid/szolgáltatásaid, időpontot foglalhatnak, és még sok más.

Növeld a vásárlói bizalmat!

A bizalom kulcsfaktor, amikor a vásárlói döntésre kerül sor. Minél magabiztosabbnak érezheti magát egy felhasználó, annál valószínűbb, hogy vásárolni fog. A Google által elnyert hitelességnek köszönhetően 38%-kal nő a valószínűsége annak, hogy meglátogatják üzleted, 29%-kal pedig, hogy vásárolni fognak tőled. A Google My Business értékelések is segítik a bizalom növelését üzleted felé. A „Think With Google” kutatás alapján kiderült, hogy a felhasználók 88%-a hisz ugyanúgy az online értékeléseknek, mint a személyes ajánlásoknak.

Kerülj a lista élére!

Felturbózzuk márkád